fredag 20 juni 2008

dunk du dunk

dunk
du dunk
dunk
du dunk
djupa andetag
tårar som tränger
dom trängs och vill ut
ögon som kniper
stanna där inne era jävlar
det är midsommar
dunk
du dunk
inga våta kinder
inte idag
inte idag
och jag hatar mig själv
för allt jag vill är att ligga i dina lakan
men inte idag
och jag hatar mig själv
för jag skulle inte bli en sån tjej
men inte idag
dunk
du dunk
och jag kanske visst vill vara en sån tjej
dunk
du dunk
mitt hjärta slår så hårt idag
och jag vet inte varför
snart ska vi svepa drinkar
dansa dansa dansa
drink
dans
prata prata
dunk
du dunk
inte tänka på dej ikväll
inte tänka på dej ikväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

gud så fint skrivet! men ont gör det.
ta hand om dig, vem du nu är (:

Anonym sa...

åh tack snälla du!

Anonym sa...

skrämmande att det känns som om jag själv skrivit varenda ord i det inlägget!